15. joulukuuta 2010

winter has REALLY come


Vähän talvisempia kuvia! :---) Ajattelin tätä blogin ulkoasuakin väsätä talvisemmalle mallille, kun nyt se on vähän turhanki syksyinen. Lisäsin tohon sivupalkkiin muuten kalenterin, johon toivon mukaan tulee noita tapahtumia enemmänkin kuin tuo yksi... :') Jos sattuu mukaan johonkin samaan tapahtumaan, olemassaolostaan saa tulla ilmoittamaan! Molemmat meistä ottaa kaikki vieraat ja vähemmän vieraat riemumielin vastaan. (---:

Neo nauttii talvesta, mutta mä itse sairastelen tällä hetkellä, joten tolla koiralla on suoraan sanottuna ihan liikaa energiaa, kun mä en ite pysty viemään sitä pitkille lenkeille nyt. Mulla on tajuton päänsärky ja ulkona käyminen auringon takia tuottaa ihan liikaa tuskaa, joten koira on joutunut tyytymään  lyhyisiin pissakakka-lenkkeihin ja pihalla juoksenteluun. Sisällä se sitten on päättänyt rasittaa mun aivosolujani kaikella mahdollisella minua vähänkin ärsyttävällä.. Kahjo.

Mut ei mulla sit muuta ollutkaan! Joulun jälkeen taidan sitten vähän investoida koiraan, ostoslistalla on mm. näyttelypantaa ja -hihnaa. Valjaatkin alkaa pian täyttymään lihaksista ja läskistä, että pitää käydä uudet hankkimassa, tai vaihtoehtosesti ite tuunailla noista nykyisistä sopivamman kokoiset. Se jää nähtäväksi!

3 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Voi että Neo on aivan ällö suloinen tapaus! Ja tosi hienoja noi kuvat ja pakko vielä sanoa, että aivan ihana toi lause tuola blogin "alaotsikkona".

Anna kirjoitti...

Kiitos ja kumarrus! :---)

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

Lähetä kommentti