11. joulukuuta 2010

i'm a big big boy in the big big world

Apua, apua, apua! Oon tosi epäaktiivinen kirjoittamaan tätä blogia, mut mun on tosi vaikea keksiä mitään kerrottavaa :'D Kertooks tää nyt sitten, että mun arki on jotenki tylsää? Ei kai. Kuviakaan mulla ei valitettavasti oo mitenkään huippupaljon, koska mun kuvausinto on hukassa. Plää.

Ja mä haluuuun, mä haluuuuuuuuuuuun arkitottikseen Neon kanssa! Mutta ku ujon hissukan on tosi vaikeeta kerätä rohkeutta siihen, että ryhdistyis ja lähtis kursseilemaan ilman kaveria. Mut pakko se varmaan on, ku tuskin mä saan kenestäkään entuudestaan tutusta kurssikaveria :')

Et sellasta! Neo täytti tänään tasan 5kk, paljon onnea myös kaikille veljille! :--) Mä ajattelin just luvata et kirjottelisin vähän enemmän... :''DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti