18. joulukuuta 2010

Niinhän nuo sanovat, että koira on ku omistajansa


Vanhoja syyskuvia teille, missä pöppänä näyttää hyvin hurmaavalta. Kuten hänen tyyliinsä tietysti kuuluu.

Mä itse olen löytänyt paljon yhtäläisyyksiä itseni ja koirani välillä. Joskus saatetaan jopa näyttää samalta... :---D Koomista. 
Mulla on mun poikaa kova ikävä! Oon nyt isällä ja Neo on kotona porukoiden hoivissa. Huomenna taas nähdään. Nyt kun oon itse tervehtynyt tästä, toivon pääseväni Nempan kanssa pitkälle lenkille! Jos maanantaina paistaisi aurinko, niin voitaisiin ottaa Priska ja ystävä kavereiksi, niin sais tuokin energiaansa purettua. Sitä onkin jo viikon aikana ehtinyt kasaantua, vaikka pihalla ollaankin juostu kohtalaisesti. 

Jouluaatoksi on luvattu pakkassäätä! Toivottavasti silloin paistaisi myös aurinko, niin me voitais Neon kanssa lähteä pitkälle ja aurinkoiselle lenkille joulun kunniaksi. Tykkään joulusta hirveesti, toivottavasti Nerppanakin. :--D Kyllä mä luulen. 

Hoh, ei mulla muuta tällä erää.

2 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

ihana suunnitelma joululle! hyvää joulua teille molemmille! :))

Anna kirjoitti...

Kiitti Tiia ja samoiin! :----)

Lähetä kommentti