20. maaliskuuta 2011

Minun mies

Oisko käynyt vahinko
Oisko päässyt käymään niin
Sinä asut heinikossa
Minä korkeudessa, jossa asiat on usein vaikeita 


Sinä tiedät matalista asioista enemmän
Minä vedän suuret linjat - ainakin mä luulen niin
Minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin


Mitä luulet, onko meidän mahdollista onnistua
Minä olen varma siitä, turha kylvää jos ei niitä
Sen verran on tulosvastuuta 


Saattaa mennä monta päivää etten sua ymmärrä
Silti antais tuntiakaan pois en niistä päivistä
Olet mulle virhe, jota tahtoisi en kadottaa
Olet mulle perkele ja olet mulle satumaa  

Osuvasti meitä kuvaili Zen Café biisillään Jättiläinen! Viimeisimmässä kuvassa Kähkätin ~8kk! On se vaan niin hieno mies! ♥ Olen monesti miettinyt, että mitäköhän ohikulkijat ajattelee, kun selitän kavereille "minun miehestäni" joka on niin pätevä ettei tänään edes haukkunut, kun oltiin ulkona...... :---D

2 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Neo alkaa olla jo iso poika.. Hui! Muistan kun luin sen blogia ekaa kertaa, ja se oli ihan vauva silloin. Onko se miten korkea nyt? Mutta hienoja kuvia jälleen :)

Anna kirjoitti...

Haha, niinhän se alkaa olla joo! Huisia miten aika menee nopeesti. Häpeästä punainen omistaja ilmoittaa, ettei koiraa ole mitattu vielä kertaakaan! :----D Tai ollaan sitä yritetty mutta pieleen ne yrityksen on sitte menneetkin.

Lähetä kommentti