27. maaliskuuta 2011

Kasvetaan kunnon koirakansalaisiksi

Haa! Ulkonäköä muuteltu + sivukuva päivitetty hieman uudempaan! :D Kyllä siinä kauan menikin, mutta nyt se on sitten tehty. Mulla ei oikeastaan ole mitään muuta asiaa, kuin, että........

...... Ilmoittauduttiin Arkielämää koiran kanssa-kurssille! Joskohan nyt saataisiin ohituksia sun muita  vähän kondikseen, ettei jäis ihan levälleen. Tiedän, että tosta kiitäjästä on vaikka mihin, kunhan saa vaan motivoitua. Jossain vaiheessa suunnitelmissa olisi aloittaa agility tai rallytoko. Pitää kuitenkin onkia tietoa enemmän siitä, missä niitä järkätään, sillä en ole ajatellut matkustaa kauhean kauas treeneihinkään. Jos me nyt saataisiin myös harjoiteltua sitä seisomista, että joskus voitais korkata näyttelytkin. Mä kun vaan en ole mikään hirveä näyttelyintoilija. Muutenkin kauhea kisajännittäjä, siksi tykkään pysyä enemmän vain harrastelijatasolla. Mutta katsotaan, josko me joskus.

Kesällä ajattelin kans lähteä Neon kanssa joko pyöräilemään tai juoksemaan. Kumpaankin pitää kyllä hankkia asianmukaiset varusteet, joten pitää nyt punnita, et kumpi olis oikeasti se mielenkiintoisempi. Molemmat? :D Ehkä juoksu kuitenkin sopii meille paremmin. Kesää odotan muutenkin! Myöhäiset lenkit illalla kavereiden kanssa, mökkeily ja uiminen. Mitä muuta voi kesältä toivoakaan? 

Mulla on ens viikolla tet-viikko, joten en näe koiraa laisinkaan, kun olen tetissä Turun suunnalla. Tänään käydään viemässä pikkuveli kotiin, samalla näen Kähkätintä nopeasti. Ensi viikolla siis ei kannata odottaa päivityksiä meiltä. Ja minun tulee kamala ikävä Neoa! Miten minä kestän ilman sen sopuliutta kun tulen kotiin. Pöh.

Kurssi alkaa 05.04. ja kestää yhteensä 2x4 eli kahdeksan tuntia. Kuukauden verran joka tiistai siis! Sitten kuulette tarinoita sieltä, aivan satavarmasti. Pitääkin keksiä herralle jokin hyvä treeniherkku tai lelu tai jokin.

Ps. Huomaan muuttuneeni täyspäiväiseksi koiraihmiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti