21. kesäkuuta 2011

Puhu mitä puhut, mut juoksemista älä lopeta

Mätsäripäivitys. Ai miten niin mä muka olen myöhässä? Enhän oo, eihän siitä ole kun 6 päivää aikaa! No, laitetaan sen piikkiin, ettei kuvamateriaali saapunut ajoissa. Mut anyway, kaikki kuvat on otettu ennen kehiä, kun vähän treenailtiin häiriössä. Kehien aikana sato melkeen kaatamalla, joten kuvaamisesta siinä säässä ei olis tullut mitään.


Neo on kyllä kehittynyt hurjasti. Ennen edes mä en saanut katsoa hampaita, nyt sain sentään näyttää ne tuomarille. Pylleröinen pamahti maahan vain kerran, silloin kun herraa tultiin hiplaamaan tuomarin toimesta. Neo ois kovasti tahtonut änkeä tuomarin syliin... :--D Pariin se kiinnitti huomiota vasta, kun tuomari teki päätöstään nauhoista. Meidän parina oli hienosti esiintyvä kääpiösnautseri, joka oikeutetusti saikin punaisen nauhan :)



En oikein tiedä miks me ei sijoituta! :----D Neo on mielestäni ainakin todella nätti, mutta ehkä siinä liikkumisessa, seisomisessa, esittämisessä ja tällaisissa vaan on niin paljon puutteita. Mutta ymmärtäähän sen, toi oli mun neljäs kerta kun koiraa missään esitän. :--) Onneks Milla tulee sillon Pöytyän kv:tä edeltävänä perjantaina Papun kanssa meille, jos se vaikka opettais mulle vähän esittämistä. (: Harmi, ettei ennen näyttelyä oo yhtään mätsäriä, mihin myös minä ehtisin. Mulla on toi kymmenen päivän ripari tossa rajoittamassa kaikkia tällasia, pöh.

Kaikki kuvat otti Milja T., kiitos!

3 kommenttia:

Miiii kirjoitti...

Umama se näyttää hyvältä 8))

Josefiina kirjoitti...

Neo on nätti! :) Ja pitänee erikseen mainita edellisen merkinnän ekasta kuvasta - se on huippu!

Anna kirjoitti...

me kiitämme (:

Lähetä kommentti